Granris

Vi förstår att det såhär i efter-säsongs-tider kan kännas lite svårt att veta vad man ska göra med all tid. Men se då har vi svaret. I alla fall svaret på vad du ska göra på lördag förmiddag (13/11).

Då ska du nämligen hoppa i lite oömma kläder, dra på dig ett par lämpliga handskar och styra mot Ålabäck för att där hjälpa till att samla granris till Bubbetorps julmarknad.

Om du mot förmodan inte hittar till Ålabäck så tar du vänster i rondellen i Rödeby (förutsatt att du kommer från Karlskrona), mot Allatorp, Rosenholm. Kör ungefär 1 km tills du kommer till ett stort kalhygge på båda sidor av vägen. Framme.

Vi samlas 10.00.
Ses på lördag!

Kommentarer
Postat av: Linkan #6

Hej hej, vet inte vem som har ansvaret för att det kommer folk och hjälper till så jag ville bara meddela att jag jobbar fredag och lördag natt så jag kommer tyvärr inte kunna delta.



// Linkan

2010-11-09 @ 23:42:49
Postat av: Madde

Borde det inte vara ganska logiskt att ledare/tränare i herr har hand om att folk från herr (spelare/ledare/sektionsmedlemmar) kommer på lördag? Jag har hand om det för dam och jag är ställföreträdande tränare och ordförande i den sektionen...

2010-11-10 @ 14:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0